duminică, 9 mai 2010

Mirrow mirrow on the wall!

Astazi mi-am infipt privirea intr-o oglinga si am ramas asa..analizand atenta ambalajul :)
Am vazut doar exteriorul, pielea ce-mi adaposteste interiorul. Stiu sa observ doar ambalajul deoarece asa mi-am obisnuit creierul sa vada. Stiu ca in corpul meu exista si inima, rinichi, plamani, creier, globule albe si rosii, neuroni, peptide...Si nu trebuie sa-mi vad organele, ca sa fiu sigura ca le am. Nu am nevoie sa-mi observ energia ca sa fiu sigura ca sunt o fiinta spirituala, care traieste o experienta umana.
La fel stau lucrurile si cu realitatea exterioara pe care o observam zilnic. Este doar un ambalaj care adaposteste energia. E placuta observarea exteriorului, insa la fel de placuta este si certitudinea existentei interiorului..
Daca ma raportez doar la corpul meu, atunci pielea este exteriorul, ambalajul, iar toate organele interne sunt interiorul meu.
Toata fiinta mea inseamna interior si exterior in perfect echilibru.
Exteriorul inseamna corp si minte (energie cu o frecventa joasa) - ambalajul.
Interiorul inseamna suflet (energie cu o frecventa inalta).
Interiorul creeaza exteriorul! Energia creeza materia si nu invers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu