sâmbătă, 1 mai 2010

Cedez în simplitate, în echilibru, în înţelepciune, în fericire!


Cedez în favoarea simplităţii. Simplitatea creză echilibrul, care duce la înţelepciune, cea mai înaltă treaptă a fericirii.

Cedez în creaţie, singura bucurie a tragediei mele. La baza creaţiei stă intenţia. În manifestare, o intenţie nu poate fi decât bună sau rea, nu exită intenţie neutră. Atunci când două intenţii opsuse se întânesc, întotdeauna trimfă cea bună, pentru că BINELE ÎNVINGE!

Sunt mai mult decât o umbră. Sunt creator de vieţi, de lumi, de orizonturi, de universuri. Sunt capabilă să infiltrez spaţiul cu opere ale gândului meu!
Realiatea este vibraţia conştiinţei mele. În fiecare clipă aleg o posibilitate, pentru a-mi aduce experienţa în manifestare.

Mă întreb...dacă realitatea ar fi ceva concret, ceva deja existent, o lume deja acolo, înafar mea, independentă de mine, atunci.....eu de ce mai exist?!
"Dumnezeu a făcut pe om după chipul şi asemănarea sa", asta înseamnă că eu sunt un Dumnezeu pe Pământ, unul mic ce-i drept. Asta înseamnă că eu sunt un creator de vieţi, de posibilităţi, de realităţi. Aşadar, realitatea e una din posibilităţile mele.

Posibilităţile mele pot interacţiona cu posibilităţile tale. Sau poate chiar sunt, sau poate vor deveni. "Trecutul, prezentul şi viitorul sunt doar nişte ILUZII" a spus Einstein.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu