sâmbătă, 27 iunie 2009

"There are only two ways to live your life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle." Albert Einstein

Cred ca exista si o a treia varianta de a vedea viata : a crede ca tot ce se inampla in jurul tau nu este un miracol, ci doar rezultatul manifestarilor oamenilor in viata lor..si in acelasi timp, a crede ca viata insasi, pe care o traiesti, este un miracol..un miracol care continua sa te surprinda, cateodata placut, cateodata mai putin placut. Este posibil sa nu actionezi si totusi sa se intample ceva..ceea ce vreau sa spun este ca viata nu este intotdeauna rezultatul actiunilor tale, poate fi influentata si de actiunile altor oameni, sau poate fi rezultatul hazardului, hazard pe care nu pot sa mi-l explic, asa ca am sa-l numesc miracol..Daca acest hazard nu se inscrie in lista dorintelor noastre, atunci el nu mai este considerat un lucru bun..o gandire proasta. Daca ti se intampla fix ceea ce nu ti-ai dorit sa ti se inatmple, asta nu inseamna neaparat ca este un lucru rau pentru tine.

In sfarsit m-am regasit! Imi pierdusem optimismul si nu mai era ok deloc..

Un comentariu:

  1. Intamplarea poate fi miracol sau dezastru, deci sa o situezi undeva inseamna sa-ti iei anumite riscuri. Imi plac foarte mult vorbele lui Enstein in general, dar aceasta cel putin mie nu mi se potriveste. Eu cred ca singurul mod potrivit de a trece prin viata este sa iubesti clipe la intamplare, asa cum sunt, si ele iti vor ramane in minte ca cele mai frumoase, pentru ca vor fi singurele din mintea ta.

    RăspundețiȘtergere