luni, 29 iunie 2009

starea interioara poate fi pacalita..

In ultimele 3 zile am reusit sa fac ceva extraordinar pentru mine..sa-mi pacalesc starea de spirit. e posibil sa fie temporar..insa cred ca se merita. M-am incarcat cu un good vibe si cu un fel de energie..energie cu feeling. Sunt constienta ca "ulciorul nu merge de multe ori la apa" insa, acum chiar mi-a mers. Daca vezi ca nu reusesti in nici un fel, poti sa-ti pacalesti starea de spirit si sa o transformi in fericire. Nu conteaza mijloacele pe care le folosesti, fiecare cum stie mai bine si cum poate mai bine.
Aveam impresia ca singura modaliate de a iesi din depresie este sa ajungi sa treci peste ce ti s-a intamplat, iar in felul acesta sa-ti schimbi starea de spirit..gresit..chiar sunt si alte modalitati. Am facut si dubiosenii, pe care nu o sa le mai fac niciodata, dar cred ca asta e farmecul dubiosenilor. Iti satisfaci curiozitate si vezi daca a fost ok sau nu..daca nu a fost ok, tot raul spre bine, ai vazut ce poate sa ti se intample si nu ai sa mai vrei niciodata.
Viata e plina de alegeri, care te schimba intr-un fel sau altul..trebuie doar sa ti le asumi pe cele pe care le faci, iar daca le fac altii si te influenteaza si pe tine trebuie mai intai sa-i intelegi de ce-au facut-o, sa le accepti si sa te adaptezi la noua viata..la inceput este greu, dar incet incet ajungi iar sa te bucuri de viata si sa apreciezi intamplarile mici si dragute care ti se intampla..lucruri de care inainte nu te bucurai si ti se pareau intr-un fel normale. Eu am o problema cu alegerile facute de alte persoane, care imi influenteaza viata. Le accept foarte greu si cred ca le si inteleg greu. Si pentru ca sunt o extremista si o exagerata..traiesc cu impresia ca unele alegeri chiar o sa ma influenteze toata viata si o sa raman vesnic afectata de ele..paradoxal acest lucru imi ofera si sentimente mega ok, ma face sa apreciez lucrurile marunte..viata te invata multe, trebuie doar sa ajungi s-o intelegi, sa te lasi crescut de ea si sa te adaptezi la orice situatie, indiferent de puterea ta de a accepta..

Un comentariu:

  1. Sa te lasi crescut de viata... Nu stiu exact daca viata ne creste. Mai degraba ne poarta... P unde vrea si cum vrea... Ne serveste coincidente ca sa ne dea impresia ca avem multe de ales... Acum stau sa ma gandesc daca e asa. Oricum, sunt de acord cu tine in ceea ce priveste deciziile celorlalti. Sunt greu de acceptat. Mai ales in ceea ce priveste viata mea. Sunt gata sa suport consecintele faptelor mele. Dar sa fie faptele mele. De la concept pana la practica sa-mi apartina.

    RăspundețiȘtergere