miercuri, 24 iunie 2009

Fluturi!

Mi-e dor sa alerg pe un camp plin cu iarba proaspata, colorata cu verede crud de primavara si sa prind fluturi. Defapt sa alerg dupa fluturi..si sa mai prind cate unul viu colorat..sa ma bucur de el si apoi sa-i dau drumul sa zboare!
Mi-e dor sa fiu copil din nou..fara nici o grija pe lume si happy tot timpul! Sa rad cu gara pana la urechi din orice si fara nici un ajutor extern..Mi-e dor sa ma bucur de singuratate! Cred ca societatea in care traim ne-a facut sa nu mai stim sa fim singuri! Tot timpul avem treaba, tot timpul suntem inconjurati de oameni si ajungem sa ne sperie singuritate..like is a very bad thing. Si ce sa mai zic despre prietenii imaginari. Aveam foarte multi inainte, iar acum am ajuns sa fug de ei. Un prieten imaginar face mult la vremea lui! Te ajuta sa enjoy the loneliness.
Pana la urma se pare ca fluturii se pot prinde si la bloc..intr-o camera de apartament..pe un pat destul de pufos...

Un comentariu:

  1. Ciudat... Eu am crezut mereu (si inca mai cred) ca societatea si felul ei de a functiona ne transforma in fiinte din ce in ce mai inchise, triste si singure.

    RăspundețiȘtergere