vineri, 2 aprilie 2010

Promisiune



In ultima perioada m-am confruntata cu o acuta indispozitie spre scriere, insa, inspirata de catre fiziceanul si filozoful Christian D. Larson imi reiau activitatea si incerc o traducere a unor idei ale maestrului.

In fiecare dimineata imi promit:

Sa fiu atat de puternica incat nimeni si nimic sa nu-mi perturbe linistea sufleteasca.
Sa vorbesc despre sanatate si fericire cu fiecare persoana din viata mea.
Sa-mi fac prietenii sa se simta apreciati.
Sa vad doar partea roz a lucrurilor si astfel sa-mi desavarsesc optimismul.
Sa ma gandesc doar la bine, sa muncesc doar spre bine si sa astept doar bine.
Sa fiu la fel de incantata de succesul altora, cum sunt si de al meu.
Sa uit greselile facute in trecut si sa astept doar lucruri bune.
Sa am o expresie vesela si increzatoare si sa daruiesc fiecarei persoane pe care o cunosc cate un zambet.
Sa-mi folosesc tot timpul disponibil pentru imbunatatirea eu-lui propriu, astfel incat, sa nu-mi mai ajunga timp pentru crititcarea altor persoane.
Sa indepartez sentimente ca mania, friica, grija si sa atrag doar fericirea.
Sa gandesc pozitiv si sa aduc la cunostinta lumii acest sentiment, nu in termeni de lauda sau mandrie, ci ca stare de fapt.
Sa fiu sigura ca toata lumea este de partea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu