sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Sondaj de opinie - a fi sau a nu fi o râmă




Voi începe cu începutul si voi defini râma, în viziunea mea.

Râma = este o stare de spirit, e cozy, e chill cateodata, cateodata marea agitatie, gândurile se zbat în acelasi haos, treshy treshy all day long, nothing is very important..everything is possible, time its a mistake of humanity...cam asta numesc eu stare de râmă.. (lista poate continua în funcţie de caracterul fiecăruia).

Primul chestionat despre acest subiect am fost eu..de către celalt eu..
Răspunsul a fost următorul : a fi râmă! (măcar pt o perioadă)

Da, este chiar starea mea de spirit. Am aproximativ 3 nopti de când gândul câ aş putea fi o râmă nu mă mai lasă sa mă odihnesc. Să nu mă înţelegeţi gresit..nu este o stare de care sa te plângi prea mult.
Chiar daca ieşi din joc şi stai pe tusa..spunand "nothing can touch me", neluând nici o actiune indifirent in ce situatie te gasesti, asta nu inseamna ca te opresti in loc; poate insemna ca joci pasiv intr-un fel, si nu uita ca mai esti si "lovit" de actiunile celorlati jucatori..Deci, se întâmplă chestii şi în viaţa de râmă..
Mi se potriveste aceasta stare de râmă?..sau e doar un mo ment..se mai poate iesi din ea?..mai exact..oare eu sunt capabila sa ies din starea de râmă?! e bine sa vrei sa ieşi din starea de râmă?
V-ati gasit vreodata in astfel de stari? Au trecut..persista..sau sunt ca vremea..trecatoare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu