marți, 29 decembrie 2009

Ho Ho! Mos! Mos!

De ce sa lovesti in persoanele care-ti vor binele si care-ti intorc doar partea cu binele a monedei? De ce sa raspunzi agresiv, violent, sau sa fii mereu gata de atac in conversatie?! Chill out bro! Cam asta-i "secretul" unei singuritati viitoare...poti sa fii sau sa te simti singur in orice context, chiar daca esti sau nu inconjurat de oameni, chiar daca traiesti sau nu intr-o comunitate..
Totul sta in vibe-ul tau.. Sigur ca are o importanta notorie si oamenii care te inconjoara, insa nu decisiv! Hotararea decisiva o are numai rezultatul actinilor tale! Indiferent in ce sau in cine crezi, sau nu crezi, ar trebui sa fii constient ca binele invinge mereu, indiferent in ce forma se concretizeaza el!
Totul tine de exercitiu..incearca azi sa raspunzi zambind senin la o rautate adresata de un prieten apropiat, iubit, sora, cunostinta, strain..incearca si maine..si poimaine..si te asigur ca dupa o saptamana de raspunsuri de acest gen, se schimba ceva in viata ta..se instaureaza un soi de liniste interioara, te alegi cu un zambet nevinovat, cu o fata mai luminoasa..ochi mai clari!
Raspunde la orice cu bine! Da, te enervezi pe moment, poate injuri, poate arunci un capac de pamant, sau poate iti arunci chiar propriul telefon..e scuzabil orice comportament pana la urma, atata vreme cat nu se ajunge la violenta verbala sau mai rau, fizica! Marele secret este cum sa treci peste moment cat mai repede, iertand tot! Si iarasi un alt mare secret este sa constientizezi ca iertarea inesamna uitare! Devine totul mult mai usor pentru tine!
Suntem mult mai ingaduitori cu propria persoana decat cu celalalte din viata noastra! Ne iertam mult mai multe si ne acordam si 1000 de sanse daca este nevoie..
Si daca putem cu noi...de ce nu am putea si cu ceilalti?!
Nu e ok sa-ti plangi de mila! E un pas inapoi..o fuga in ireal, o dovada de pesimism ce nu ar trebui sa existe in viata ta deja mult prea prajita cu prea multe filme!
"It's gonna be all right!"..o expresie pe care mi-o doresc mereu sa-mi rasune in minte! Gandeste-te la lucruri bune si karma iti va intoarce acelasi lucru! Acumuleaza energii pozitive si te vei simti mult mai bine! Prajeste-te mai putin, fii mai ponderat daca ti-ai atins limitele! Masina, spre exemplu, de cate ori o incerci cu acceleratia pana la fund?! U've been there! U know how it is! Less is more! Multumeste-te si cu putin! (Ideal ar fi sa te multumesti cu orice!)

Imi asum angajamentul ca o sa recitesc aceasta postare de cate ori pot!

Acum realizez ce fac eu!!! Imi adresez indemnuri mie insami, vorbesc cu mine ca si cum as fi 2 persoane intr-una! Da..sunt singura..dar ma descurc si asa! Am fost nevoita sa ma dedublez..sa port dialoguri cu ambele personalitati..practic am chiar 3 personalitati (am inclus si naratorul, care tot eu sunt)! Sufar de tripla personalitate! Muamaaa cat imi doresc o sedinta cu un psiholog! Adaptare la singuritate este primul pas pe care-l fac la noul meu stil de viata! Urmeaza obisnuinta...iar in final, daca nu se schimba trendul cu nimic, vine si placerea! E fff tricky singuratatea! Te poate tranti la pamant grav, te poate tine undeva la linia de plutire, sau te poate acapara intru totu' transformandu-te intr-un sociopat! Si daca fugi de singuratate..cateaua dracului...te miroase, iti ia urma, si nu se lasa pana nu te gaseste si pune laba pe tine! Asa incepe lupta!

Hai sa fim mai buni in 2010! Hai sa nu mai fim lasi, hai sa nu mai fugim, hai sa fim mai open-minded, sa iertam mai mult, deci sa uitam mai mult! Share love and smile!

Sa nu uit si de formularea cea noua : "Ho Ho! Mos! Mos!" Welcome 2010!

Un comentariu: