marți, 22 decembrie 2009

"Natural self happiness"

Iata un concept care mi-a captat foarte mult atentia in ultima perioada.. Trebuie sa recunosc ca mi-a fost adus la cunostinta de catre un prieten foarte bun, care practic a redescoperit sentimentul de a fi complet fericit fara nici un ajutor extern..
Eu l-am experimentat in alte conjuncturi..pe fondul unei depresii, dupa multe mizerii atrase intr-un fel sau altul de organismul meu..am avut o alta reactie..am refuzat ajutoare am vrut sa vad ce pot face eu..si doar eu..fara prieteni sau alte mizerii.
Rezultatul a fost minunat! Am iesit din presupusa "depresie" amagindu-mi creierul cu fel si fel de ganduri..creca toata incercarea a durat in jur de 20 min..acceptabil zic eu ca si timp de comeback :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu