miercuri, 10 martie 2010

Omul potrivit, la locul potrivit si in momentul potrivit

Nu cred in Teoria lui Darwin sau a evolutionismului. Sunt sigura ca exista un creator, iar o parte din el se exercita si in noi, prin ceea ce se cheama "constiinta".

Nu o data, ci de mai multe ori am intrecut linia si am ajuns sa sar in prapastie, sau sa cad in ea sau, mai nou, sa fiu aruncata de catre cineva in prapastie. Nu am stat niciodata prea mult in prapastie, intrucat mi s-a intins si scara mobila cu ajutorul careia sa ies de acolo.

Vara in bucuresti, caldura mare, tristete si mai mare..Ajunsesem in punctul in care batusem palma cu singuratatea. Nu mai comunicam cu nimeni, nu mai socializam, nu mai ieseam din casa decat la job si inapoi si imi doream foarte mult distractii, crezand ca ele sunt solutia. Pe principiul cere si ti se va da, gandurile mi-au fost ascultate si am primit scara mobila de care aveam nevoie sa ies din prapastie. Scara a fost chiar omul potrivit, la locul potrivit si bineinteles la momentul potrivit.

Ce-a urmat dupa aceea, a fost ceea ce se cheama "distractie pe paine, dimineata la pranz si seara", pentru o perioada de timp cel putin..mai exact, pana cand am cazut intr-o alta prapastie, cea a "abuzului de distractii"..

3 comentarii:

  1. "scara mobila"-este un personaj care a fost alaturi de tn...acesta are un nume ....ineeeeee....pacat ca a fost scurt

    RăspundețiȘtergere
  2. Acea "scara mobila" m-a trezit din somn, m-a scos din depresie, din singuratate, mi-a aratat ca se poate si altfel, ca oricand poti sa o iei de la capat, chiar daca ai pierdut ceea ce iubeai cel mai mult pe lume..Ajunsesem sa ma urasc, sa-mi reprosez orice, sa-mi neg orice placere, sa ma invinovatesc incontinuu. Traim ca sa ma pedepsesc practic..Insa, cineva acolo "sus" (prin "cineva" de aici, de "jos")chiar ma iubeste si mi-a demonstrat lucrul acesta prin "scara mobila" pe care am primit-o..pacat ca nu am inteles nimic atunci si a trebuit sa ajung iar la autodistrugere..

    RăspundețiȘtergere
  3. viata merge inainte mereu invatam ceva....mereu primim acum depinde ce faci tu mai departe....nu trebuie sa iti reprosezi,scarimobile o sa mai vina....

    RăspundețiȘtergere